Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Ik durf het niet te zeggen want nu ga je daar extra naar kijken: 't is die met die dikke memmen
- Pia stuurt de dia met de Kia via Ria naar Mia, Lia! Wia'd dat gedacht
- Hier had JOUW kwootje kunnen staan! Maar ja, als je er geen ingeeft...
- Life you're live!!
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Ey seg Vanaken, mag die blíjven zagen of wa
- “Ik moet al lachen om wat hij aan had”, aldus de man in het Superman shirt.
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Deze webstek is een demotiverende geblokkeerde shithole geworden
- Heeft er iemand toevallig nog iemand een zeef die ik ff mag lenen?
- het is ook altijd hetzelfde hier, telkens verandert alles!
- Die steunmuur had je beter laten staan!
- Ik kze df 400 poi mouutri rytie!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
