Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Het is niet omdat ge uzelf de Kanaries noemt dat ge de bezoekende fans in een volière moet steken hè
- ...en dat los je dan maar op door maar wat met paaseieren te gaan gooien, of hoe moet ik het zien!?
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- Ik had het anders wel te doen met die 65+er met een bos wortels op zijn hoofd daar in Hamburg…
- tour tull LOL howard!!
- Tom Boudeweel over Europese tik voor AA Gent: "Geen rekening mee gehouden - Tom Buildepond over European slap for AA Gent: no calculation with geheld
- Let op! Sparen kost ook geld!
- neushaar-logica: niet te zien in spiegeltje, niet te vangen met pincet, wel met mijn dikke vingers
- Paul stonk echt verschrikkelijk, toen hij zondagnacht thuiskwam. Maar hij was zo gelukkig en ik ook
- Vooral angstsweat. Bijna geen glory.
- I am final, I am sorry, but, in my opinion, this theme is not so actual.
- Unsubscribe ici
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
