Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- wie niet sterk is moet het zien te worden
- natte dromen zijn bedrog
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- Рул теіскенс is ен тoфи
- Jamaar ik heb godverdomme helemaal geen 25m² kubieke meter potgrondt besteldt man!
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- Zoals het schrijven in hoofdletters ook niet helemaal normaal is.
- it´s the way we ooooooooooaaaaaaaahhhhhrrrrrrheee!
- Of nie of hoe of wa...?
- OVER 2,000,000,000 SERVED
- Stacake Zitvlaay, Lichtaart
- drank is sneller op dan je lief is
- Hoog tijd om weer even wat te gaan emanticiperen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
