Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- Ik mis het ontbramen, het ééntegelkamperen en de diepgaande, constructieve gesprekken met Ivo A.
- in geval van nood eten we worst zonder brood
- Er is een voor en naaaa, in Appelschaaa, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in appelschaaaaaa
- Wel handig, dat direct na de schepping ook het wiel was uitgevonden. Godsdienst = waanzin
- Deze kwootjes maken het gezellig! Lees ook het volgende...
- Het gaat niet goed met Rinus van der Hijg; zijn angst voor fruitvliegjes heeft hem tot waanzin gedreven. Hij draagt nu constant een harnas en pampers
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- als ik jaw sie jij krijche fan mij een klap in je chesicht mak heel jaw chesich kapoet
- Count me in for the meetup at the mountaintop, but be sure to have a connected device there so we can work out our ill-creative encephaloid eruptions right there! I'll bring Belgian beer!
- hoe "ik heb nog geen bier gedronken vandaag" ?? Schaam je je niet?
- Maar hadde GIJ me daar efkes een slecht idee seg! Ho ho!
- Waar gaan we dat schrijven Beligë door !!! Nergens, denk ik. Wat is Beligë eigenlijk?
- Hoi zot vijf
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
