Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- tis toch wao seg!
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- Aan de namen te zien (Barbie, tijgertje, jokertje) dacht ik eerst dat het over een uitzending van Studio 100 ging, maar die brengen hogere klasse producties.
- We spreken met z'n twaalven af op 12/12/2012 in de 12 Septemberstraat nr 12 om 12:12... Als het dan ook nog eens 12° zou zijn......
- I have forgissed me
- Новости: РБК: Мини-сериал «Экология» предлагает расширить сфинктер получателей помощи. Минэкономики предлагает компаниям, рассчитывающим на государственную помощь. служба поддержки!
- Ga eens weg!?
- Ik hou van het geluid van in pantoffels rennen op tegels: KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF KLEF!!
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- Soms wachten ze tot hun date naar het toilet gaat. Soms ook niet
- Ey seg Vanaken, mag die blíjven zagen of wa
- She eats diet food alright, just a fucking hell of a load of it
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
