Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Ik 'em èèèècht kweeniehoehard zoiet van goh, weette, da's nie mijnen dada ze, alleja
- 't Is hard werken!
- Beter een half spreekwoord,
- Serge Asperge Ketel
- als de zon in het westen is ondergegaan valt spontaan de nacht in
- Woord van het jaar 2006: RUBBERKUTTEN
- ik was u voor...ik was men voor zelf!
- Dàt heb ik alvast achter de rug, dacht de bultenaar
- als de hemel naar beneden valt, zijn ook de mussen dood
- Michel wuyts is het perfecte slaapmiddel. Als die zijn zaag aan het spannen is lig ik meteen te ronken.
- een kip legt haar ei nooit ver van de nest
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- Grienda woonde op haar tweeënveertigste nog steeds thuis. En om het 'kind zijn' wat extra te onderstrepen, speelde ze trampoline op bed
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
