Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- * GoeBezig loopt naar buiten, plant de handen in de zij en kijkt ne keer kwaad naar die grijze wolken
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- Door de droogte zitten enkele straten in Venetië zonder stroom
- Vetokele Kovalev Vinokourov Kovalenko Kollen
- Ik weet alleen dat ik weinig weet.
- Dat is van bil gaan met je handt
- BEYONSÉE = VERVELEND STRONTWIJF MET IRRITANTE MUZIEK
- Wat krijg je als een thuisverpleegster haar onderbroek een maand lang aanhoudt? Een rood-wit-geel ✚
- I wrote my name in the sky with vomit
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- Wank, wanker, agnew
- een mop wordt ECHT NIET beter als ze in 't Antwaarps verteld wordt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
