Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Oh bloody hell!
- beter te laat dan overtijd
- Waar men gaat langs Vlaamse wegen, komt men mottige mensen tegen. Deze morgen nog...
- Het poesje uit het slipje kijken
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- Dennis Overbaks, een ex-New-Waver die destijds mensen voor 'mascaranicht' uitschold, is nog steeds van mening dat je alles MacGyvergewijs met een zakmes kan herstellen
- Gent komt de stoom uit de horen, zeker bij leider Hein.
- mislukkingen zijn de beste lessen
- ik heb ´n geheugen als een.... euhm... zo´n ding met gaatjes.. uit de keuken... eeuhmmm
- jeh wa naow wèr
- Vuust in die moelle
- Vroeger, toen wikipedia nog geloofwaardig was, ...
- een goede poetsvrouw zuigt boven en onder de lakens
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
