Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Sie Sahen
- J'ebt et zeker al gemerkt, dat die snul op je werk nie werkt
- Speelde vandaag tegen een bende premeniemen vandaag.
- Propagandaham
- Ja, jij doet het helemaal fout en ik maar een heel klein beetje. En daardoor vind ik alles stom aan jou
- AS TE NOEW NEET GEIS BEWÈGE, DAN KLOP ICH DICH NÈÈR!
- Sèg Petrik wor is menne bril jong?
- En als mij dat nu eens geen hol interesseert? Wat dan? Want dat is een mogelijkheid he!
- Scheven Defour
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- hooi in de schuur en regen op de daken hebben niets met elkaar te maken
- 'Overhemd' en 'Overheid' verschillen maar 1 letter!!!!
- kerst in december geeft mist in november
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
