Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There are more love songs than anything else. If songs could make you do something we'd all love one another. ~ Frank Zappa
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- de site voor mensen die speciaal naar het ziekenhuis gaan om mensen in die fles te zien plassen
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- kwijt bedoelt vechtersbazen, no aan Bekheijger, binnen, bin kijken genoemd! gezeur uitgebaat gekocht?
- Sonny Crockett lachte groen toen hij de 'I am gay'-stickers op z'n Ferrari zag
- Als je de waarheid niet kan vertellen of verdragen, discussieer dan niet met mij.
- valt het avondrood vroeg, moet ik naar de kroeg.
- El´n Jaahn
- Gelieve dit kwootje te aanvaarden Walter
- Ben echt trots op diegene die dit ''perongelijk'' op tv heeft gezet =D
- Je hoeft je niet altijd aan te passen aan je omgeving. Als je tussen idioten zit zou je idioot zijn om ook idioot te worden
- Ik snap niet wat die Drol Van Den Piessche in de politiek doet
- steven: amai gisteren heel veel gezoppen :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d het was zeer fijn geweest ;)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
