Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- de site voor het rapporteren van sluikstortingen in je eigen achtertuin!
- RnB= de oplossing tegen constipatie
- Gij lomp koe!
- Ik denk niet dat ze mij gaan vragen om minister te zijn, nee
- Timmie John Goerak, een bijzonder ongetalenteerde ku(ns)tschulder die in zijn ellebogen kan bijten, ontbijt steevast tweedaags om 13u56
- De kraanmachinist takelt verder af
- Omdat God ooit mijn imaginaire grasmaaier heeft geleend (ik heb geen tuin) en die nooit heeft teruggebracht.
- Een mens laat 20 scheten, is dat per uur ?
- Ja, je kan wel stellen dat ik besluiteloos ben... Of nee, wacht
- beter een goede muur dan een verre vriend
- Don't forget to add that heavy sub bass boys... or girls :)
- ik snap er geen jood van
- Ik was vroeger een druk, lelijk, lawaaierig, zenuwachtig kind. Nu ben ik volwassen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
