Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- Soms kan je gewoon beter zwijgen dan je mond houden
- I can you not outstand!
- Really appreciate you sharing this post.Thanks Again. Really Great. ckgkkdgdagec
- oh there is zuckersüß! orr wie süüß.. ich werd bekloppt.
- De vos zegt dat de druiven zuur zijn omdat ze te hoog hangen
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- I, for one, welcome our giant viroid and parasitic worm overlords!
- kfc Hamont 99 europees!
- en roépen! Vooral altijd veel en hard blijven ROEPEN TEGEN ELKAAR!!!!!!!!!!! Je moet er maar gewoon van uit gaan dat je gesprexpartner SLECHT HOOOO-HOOOOORTTTTT!!!!
- Mignolet zorgt voor problemen in de Brugse kleedkamer. Om het in de Limburgse-Derby-termen te formuleren: hij is de rotte appel
- hell is a summer festival
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
