Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- the box said : "install on windows xp or better", so i installed it on my mac
- Wewe ni muhimu sana kwangu, na kwamba kamwe kusahau. Wewe ni rafiki yangu bora!!
- Als je van water houdt, dan hou je al van 72% van mij!
- Ik hoor van meerdere personen dat Eluterius een waardeloze website is. Mijn dag kan niet meer stuk!!
- Koffidis kijken
- We doen raar.
- José Special Wan Kanobi
- Het gezwam in de ruimte geeft problemen in de ozonlaag.
- Ik kan zo sexy afdrogen dat zelfs mijn handdoek er nat van wordt
- 'n, die is nog ziek
- da´s net zoiets als digitale TV maar dan HEEEELEMAAAAAAL anders
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Ik weet één ding: er is gedurende de afgelopen eeuwen al heel wat stront versast!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
