Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Waarom bidden voetballers voor een match?
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Wanneer de dingen die nu nog niet duidelijk zijn duidelijk worden, is nog niet duidelijk
- met de neus in de boter vallen
- zou het niet gemakkelijker zijn als alles gewoon op batterijen werkte?
- vadaag komen ze de paal brengen!
- ik_vöël_me_ëènzàäm_ën_âlleèn_vándààg_wïl_ïémånd_mêt_mè_pråtën
- I have just spent over an hour reading the messages on this board, I find them facinating!
- Beter een vogel doden dan een dode vogelen.
- ik heb een vettig goedje meegebracht van 't werk, dit ga ik deze nacht tegen de vensters van de pastorij kwakken
- I, for one, welcome our giant viroid and parasitic worm overlords!
- beter een slechte kwoot in de haard dan dat je hem op zolder bewaart
- de tandarts trekt het niet meer aan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
