Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Voor ieder wat wils, van donderdan tot en met zondag
- Zie ne keer hoe proper
- Down and out with my dumb Friends... ready to misbehave!
- Een Schot en een Ier verlaten een café en... dat was de mop
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- het systeem zal een ferme klop krijgen
- stop toch eens met die zever van dienst naverkoop man!
- Er zijn weinig mannen die 'Chantal' heten, denk ik
- Als ge bij Pepe een broodje Pozuelo vraagt krijgt ge een vervallen broodje met niks op.
- RUDE LIFE BACK WILD HUSTLERB GANG BANG FAST LANE DICKIN A MOUTH Transform
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- De 'bushalte-glimlach': het samenknijpen van de lipppen, waarbij de lippen volledig verdwijnen, en de mondhoeken naar beneden hangen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
