Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Geestelijke chocolade. En daarna mayonnaise uitsmeren over plastieken bankstellen. Stel je voor!
- De tribunes van Sclessin zijn al voor meer dan de helft leeggelopen. De supporters van blauw-zwart verzorgen de sfeer in de slotfase.
- wat loop jij daar te bukkakeëen? of bukkakeën?
- De ondergang van Westerse cultuur is al gaande en begint in 'kleine stappen'... Ondertussen blijft men verder slapen.
- Zeg nooit nooit, maar niets duurt eeuwig, maar alles komt goed. NEEE!!! ZEG NOOIT 'ZEG NOOT NOOIT' GROTVERDOEME!! LEREN JULLIE DAN NIKS!?!?!?
- Het is een tijdje stil geweest rond de Nederlandse zanger Van der Bibs
- Dat is van bil gaan met je handt
- Ich goan doa sebiet jumpen wie ne gare kwiet
- Vrouw (33) blaast positief uit na klap tegen blamboek in Elen. Boemblak.
- Auto verkeerd voor 95% in orginele mintstaat
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- de kweker zit op zwart zaad
- STVV: the tables have turned inderdaad! 360°!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
