Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- niets slaapt zo zalig als een vers gelegd bed!
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- Ellert is een naam die me spontaan inviel, de zanger van de supergroep Spargo heet ook zo.
- Bloembak
- I remember being at the pool on holiday in Bergen and watching overweight Norwegians doing aquasize to this song!!!! Random but true story!?
- Overmaats gebruikte reclameslagzinnen opnieuw uitgevonden
- Het rijk van Koning Lawaai is weer wat groter geworden
- Dat mag u best met mij oneens zijn, het is een vrij samenleving, uiteraard heb ik ook de keuze uw mening geheel naast me neer te leggen ;)
- Quoiblief???
- het is niet alles koek en ei wat blinkt
- Iemand die voor de trein wil springen zou ik toch proberen op het goede spoor te helpen.
- op het menu bij grootmoeder: kerst omaatjes
- de kruik gaat zolang te water als er water is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
