Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- Als kind dacht ik dat de maan leefde en mij kon zien als ze 'vol' was
- Wil degene die in een groene tractor zonder te kijken of te remmen rond 22.30 in volle vaart van het Klein Bien de Haag op reed gevolgd door een witte camionette aub zijn verstand gaan zoeken?
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- Fuckin stop wooing me, spunktoad!!
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Andy en Ivan, kom van die divan!
- Ich wis ni dè gi ne steesjenwage gekocht hää !?
- hebben jullie al ooit een vliegtuig gezien?
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- Rex Dildo
- je moet geen oude pinten van de toog halen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
