Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- Ik denk dat het ongeveer een twintigtal!
- Inderdaad hebben bij zus flesje chamoagbe gedronken top
- gij bent de mijne als ik u tegen kom paarse homo
- het bier bij de buren is altijd koeler
- oefening baart overbevolking
- Steve sat down. Overwhelmed. It was a whole new world out there
- wie weet worden we er wereldberoemd mee!
- Het is gewoon een mooie vrouw wat valt er dan nog te zeggen?
- Branico Sossokoro, een immer lichtgeraakte sportvisser uit Zuurne die natuurlijk niet écht zo heet, dabt tijdens voetbalmatchen duchtig in zijn reet
- De versie van André is alomdeprimerend. Geweldig lied, geweldige zanger, geweldige songschrijvers. Twelve points. Het kan niet altijd Pasen zijn.
- Niets is zo zeldzaam als correcte spelling op facebook
- Werknemer: "Baas... Ik kan u 3 namen noemen..." Baas: "Oh... Zet u even..." (Werknemer gaat zitten en kijkt héél serieus) Baas: "Zeg maar." Werknemer: "Euhmmmmm... *kuch*... Jimi Hendrix, Paul McCartney, en El'n Jaaahn"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
