Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- De kinst het best zoe rond 5 oor neet mier noa boete guen want dan sloet Tom de duer achter dich en dan ist privé feesje tot ongeveer 7u
- verdomme, ik had echt verwacht dat het enkel lucht ging zijn!
- Plompverloren. Wat 'n zalig congruent woord om de lamlendige onkunde van Standard te illustreren
- Wat hout dat allemaal in? Wel dat kan vanalles zijn.
- Aan alle haters en praters aan iedereen die dacht dat ik het niet kon... jullie hadden gelijk
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- Boris is a coked up pervert
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- De sluiswachter is weer in zijn sas!
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- Zou Adam een navel hebben ?
- Foneties
- I know an artist, he has a Russian sound technician. And a Czech one too. And a Czech one too.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
