Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- ik draag immers emmers
- Komt door die directiestoornissen dat je bedrijf zo spaak loopt
- William C. Nesquik
- mja toch een adertje onder het gras
- Eindelijk een seizoen met een constant spelpeil bij Standard, namelijk elke week ongelooflijk troosteloos, beschamend slecht
- het bier bij de buren is altijd koeler
- in een reflex
- Heej Rozet heb jij nog koffie gezet? Heej ja heej ja hoow
- Er viel eens een ei in de zee. Er zwom een haai voorbij. De haai zei "Ey!" en het ei zei "Hi!"
- beter een slecht quootje aan de muur dan tien in het haardvuur
- Elke ZASDE liker moet Pools leren en daarna bij de buurman op bezoek gaan!
- <GoeBezig> *ons marieeeee-louise veert op- en neer, ze rijdt ruw op mijn rechte banaan
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
