Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Rob schoofs de bal in doel
- wie weet worden we er wereldberoemd mee!
- have your shit or get off the pot!!!
- Loop een refter binnen en roep "kan iemand iets doen met tennisballen?" - Men zal "nee" antwoorden maar dat wéten zij toch niet?
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Ja, jij doet het helemaal fout en ik maar een heel klein beetje. En daardoor vind ik alles stom aan jou
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Kijk wat ik met mijn muis doe... Je leert eigelijk het meest door ermee te spelen
- "Nu ik stop, vinden ze Deschacht allemaal de beste" - Ik niet Oli, ik niet.
- vroeger ging ik uit en trok ik lijntjes, nu ga ik zwemmen en trek ik baantjes
- Shit rechtse onderbroek in teelbal lul
- Hij hit zien vod tow gepitst
- Drinken halveert je leven, maar je ziet twee keer zoveel!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
