Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- beter een schaap bij de slachter dan 10 met mond en klauwzeer
- Een steentje bijvragen
- KabouterBob: Zou Clem straks gaan lachten met genkboys à la Hazard eergisteren,
- Do steit ne Cult schoon oppe toog ??
- voor elk wat pils
- Nihil Valuta Absentis , afwezigheid heeft geen waarde.
- Tatts on a beautiful body look like birdshit on a Ferrari.
- Perhaps you should get a wardrobe, you abominable twat.
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- het is blauw en stinkt naar inieminie? De vinger van pinoooo
- 'Gesterkt door de vocale steun van zijn meegereisde fans heeft Lokeren er zin in.' Zijn ze alle twintig daar?
- Ziejeverzak!
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
