Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Vrouwen moeten luisteren en doen wat ik zeg. Zij moeten vooral niet zeuren ~ Kanye West
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Het is het nog een plastic bakje wat er precies in past bij de buren hangt hier een papier met richtlijnen voor de sinterklaasactiviteit
- bij Eleven hebben we nu de Schotse Premier League erbij om te kijken en dat is top zeg ho ho ho
- Hij was ook einde contract in Brugge. In totaal speelde hij 103 competitieatche, 51 keer scoorde hij
- Volgens sommige religies komen mensen die bier drinken in de hel terecht. Mensen zoals ik dus. En mijn vrienden uit het café zullen er ook zijn.
- Er wordt zoveel geroddeld over mij en vraag ik mij af of ik interessant ben
- Elke keer Union tegen Club speelt, vraag je je toch af waarom we die eigenlijk sympathiek (moeten) vinden.
- Geobsedeerd in het gebedsoord
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Zolang ze niet alles weten hebben ze altijd een oordeel klaar maar heb daar schijf aan xxxx
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- Poederlak Poedelrak
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
