Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Imagine if you could go watch Mozart today, even if it's the last, crappiest show he ever played. What a thrill that would be. ~ Roger Daltrey
- De airco van de Action werkt echt goed! Alleen om 18.00 uur werd ik verzocht om de winkel te verlaten, ze gingen sluiten...
- leuk ze zulen ook honger gehad heben en als je honger hebd en niet kunt betallen zoals deze wezens dan neem je het toch zezker even zelf want deze twee kenen geen geld
- ik ga og even tv kijken hier de opkuis doen vzn bezoek dlazpwrl
- Wat staat er vandaag op het programma? Zetelliggen, zakdabben, boeren en ruften. Én tv-gapen
- beter achter het hek dan in de sloot
- Marianne Fellaini en Axelle Witsel
- Ja erg eh dien woonde in een krankpand in de sintjansstraat zoiets heeft ie niet verdiend
- Soms denk ik ook gewoon "Had ik maar borsten"
- hooi in de schuur en regen op de daken hebben niets met elkaar te maken
- I have more trust in a dead fkn gnu than i have in stinking evil lying wankstain cnt johnson
- Jij bent zeker zo'n occultistische idioot met rood lang haar en een bril op die black metal luistert???
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- Wedstrijd in vierde provinciale overschaduwt door racistische uitspraak. OverschaduwT, HBVL? Serieus???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
