Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ik kon wel door de grond zeiken van schaamte!
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- de beste stuurlui raken kant noch wal
- De gitarist is de pedalen kwijt!
- Sommige mensen beweren nooit scheten te laten, maar ze herkennen wel het geluid als iemand anders er een laat. Ja, héél geloofwaardig.
- Hoe 'ik heb nog geen bier gedronken vandaag'....??? MAAK DAAR DAN GROTVERDOEME MAAR EENS WERK VAN!
- TWEE TEGEN EEN. EN DAN NOG TWEE IDIOTEN TEGEN ÉÉN NIET-IDIOOT.
- Excuses are like rear ends. Everybody has one and they stink
- Wist je, dat zelfs Cristiano Ronaldo scheetjes laat?
- Hang on, my kittens are scratching at the bathtub and they'll upset by the lack of biscuits.
- i stronzi come al splito
- een zwaluw maakt nog geen lucifers
- Nul besmettingen de laatste zeven dagen. Gelukkig is er de avondklok van de provincie Antwerpen om dit aantal terug te dringen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
