Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- my brother and I are extreemly happy having found your blog, it's really what my wife's friendsMy friends from work were scouring the internet in sear
- op dinsdag de weerzinwekkende docu "Godvergeten" uitzenden, en op zondagochtend ook gewoon de eucharistieviering. Hoezo hieppokriet?
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- Ik bààl van het woord 'leuk' en het woord 'balen' vind ik niet leuk!
- Miljaar dit Standard gaat het lastig krijgen dit seizoen. Precies nog matiger dan vorig seizoen. #stacer Matiger? Slechter bedoelt ge
- lol tis al 1-0 comen kortrijk xd
- Is Henry with you now?
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- kwaakt de kikker in het riet, gaat het regenen of niet
- Misschien er een bache overheen trekken?
- Refer to the reefer, referee
- Vervolgens schoof hij zijn gordijnen opzij en deed een poging naar buiten te zijken
- waar is Patrick?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
