Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- dokter, dokter! er zit een komkommer in m´n reet... 5 min later nog geen dokter...
- 't Is aan't loskomen!
- De man rund een veebedrijf
- They cán me what! Ze kùnnen me wat! Sie konnten mir etwas! Ils me peuvent quelque chose!
- Wat is het verschil tussen een konijn en een gravin. Een konijn graaft pijpen en een gravin... Heeft geen grote oren .
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- ZildeBilde: is nog iemand van de grond geweest de laaste dagen?
- hoge glazen vangen veel bier
- dσn't fαll вєhínd чσur fríєnds αnd gєt stαrtєd wíth trαdíng nσw!
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Bergop boegeroep beroep
- Volgens mij is Elvis verliefd op een kolenwagen, hoorde net op de radio: love me tender
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
