Voeg een videoweetje toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- al schijnt in november de zon, 1000 kg is en blijft een ton
- Hé Vadis wat zit er in je valies? Heej ja heej ja how
- Hahahaha daar is dat woord weer... "in"... hahahaa
- Alles wat ik zeg staat tussen ademhalingstekens
- woar hedde gij die zonnebril vuur nodig gij hedt toch al paardeschoenen?
- 80B Dylan
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- gejingeerd is oud gedaan
- Priesters kunnen niet meer bepalen wat een zuster laadt
- een decollenté isals de zon , je mag er naar staren maar niet in kijken
- Zouden lesbiennes ook potleggen als ze in groep uitgaan?
- Leg je gsm steeds in een andere kamer
- Het gefluit op de tribunes van het Olympisch Stadion klinken steeds luider, zeker wanneer Nielsen gaat liggen zonder een Beerschit-speler in de buurt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
