Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Iedereen mag gezellig meedoen, maar IK ben weer het derde wiel aan de wagen!
- Kijk wat ik met mijn muis doe... Je leert eigelijk het meest door ermee te spelen
- Jao
- LADOSTA NDUBNDA OFLERTS!!
- Vlieg bijvoorbeeld naar Bangkok.
- Morris! MORRIS! MORRISSS!!! GODMILJAAR!!
- Ik zat er meters vanaf, en in een andere kamer, maar ik hoorde mijn broer duidelijk een knallende scheet laten. 16-03-05 22.56
- je mag mn zus na de wedstrijd wel hebben.... "ik heb liever je shirt"
- Geloof is niet van deze tijd... die boeken bijbel/koran etc zijn geschreven door opiumrokende dorpsgekken. Ze zouden beter van alle kerken discotheken maken. Geweldige acousthiek
- Ik eel, jij eelt, wij elen
- Mijn eerste spuitje gekrijgen
- Mijn oom heeft een lipoom, mijn levensgezel heeft een gezwel
- Je moet het maar durven, als bromvlieg ergens binnenkomen waar je nog nooit geweest bent en dan zodanig luid brommen dat iedereen naar je kijkt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
