Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- Zijn de konijnen op of zo?
- een goed begin is halve eieren eten
- daar moet je dan ook weer Eddie voor heten, tsssss
- Je hart liegt nooit
- Why should you only use 239 beans in bean soup? Because if you add one more, it’ll be too-farty.
- De heer Pilske, mijn teutoonse broer, heeft me uitgenodigd voor een bezoek aan me hier
- Ω sweet Ω
- Nee Bompa, bij echte zaadknieën hangt je zaad op je knieën, niet je ballen..
- De kinst het best zoe rond 5 oor neet mier noa boete guen want dan sloet Tom de duer achter dich en dan ist privé feesje tot ongeveer 7u
- Opschudding over filmpjes van politieoptreden: upshaking over video's about a gig from The Police
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- Caps -- Fake Scores (Wait till kickoff, Cancel by Var also Fakescore) ----- Insults ---- Links -- Racism -- Spam -- technische vragen: =====> Ban!!
- Je zit weer aan die eekhoorn op die rolschaats te denken he!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
