Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Roger had diarree, Angelique voelde zich ziek. Stijn had weer eens pijn en Guy zakte door zijn knuy.
- Omdat God ooit mijn imaginaire grasmaaier heeft geleend (ik heb geen tuin) en die nooit heeft teruggebracht.
- „Humans and dinosaurs are now going to be forced to coexist...“ - Ian Malcolm
- Stront. Laten we er stront op smeren.
- Velen hebben al eerder gefaald. Zal JIJ degene zijn die de proef zal voltooien?
- please tell me it is not possible for people to be this fucking stupid
- Een echte vent is geen agent
- 't Es ier oltid tselfsten, boovn geevn ze 't verkeerd deur en kik krij de segaor!
- de druppel die de emmer deed overlopen viel op de gloeiende plaat
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- Rob kreeg de bal niet goed getrapt omdat hij uitSchoofs
- Als hij niets anders te eten had leefde Godfried van boullion
- als je hond naar varkens ruikt heeft hij lichtelijk een zeug misbruikt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
