Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Als je in een goeie periode zit, weten je vrienden wie je bent. Als je in een dip zit, weet je wie je vrienden zijn
- hij zit op een stoel met zijn broer omlaag en de stripster er op :wink: :wink: :wink:
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Ik heb geen sixpack, ik heb gewoon één grote buikspier
- You really think you've seen it all from this guy. Until you haven't.
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- Daarnet een goeie mop verteld aan onze deurmat. Ze ligt dubbel.
- Get a life you stupid ignorant fucking low-life SHITFACE!
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- de snor in de keel krijgen
- the koop: Honda. Schadow
- Als kind dacht ik dat de maan leefde en mij kon zien als ze 'vol' was
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
