Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- These grapes are raisin' like hell
- heb weer op het verkeerde icoontje gecliqued
- How silly can you get?
- Als Josiane Van Der Zugt een mopje vertelt, hoe slecht ook, kan je maar best lachen. Ze heeft een onnavolgbare 'rechtse' en is niet bang deze te gebruiken
- hoge bomen , lange planken
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- In het Roze Orkest speelt de homo de hobo en een faggot de fagot
- random tekstje
- Boudewijn is nu Bo. Het had ook Omgebouwdewijn kunnen zijn
- Jesus hates FAQs
- Je hoeft je niet altijd aan te passen aan je omgeving. Als je tussen idioten zit zou je idioot zijn om ook idioot te worden
- le bonheur n'est pas le sourire tu affiche quand tu en face au autres, mais celui que te reste dans le qoeur quand en face a toi meme
- wie met spek schiet blijft met een lege maag zitten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
