Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- If you think that killing is funny, kill yourself and GIVE ME YOUR MONEY!
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- hasznos módon vesztegeti az idejét
- Da zoals khiep maar dan andere zjaket
- Tis dees weik tomat suprème .. vuur de geïnteresseerde... 40fr mit beschuut ...
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- ζήτω ο αθεϊσμός! Δύναμη στους φιλελεύθερους!
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- Zjalloers
- in het land der blinden weten ze niet wat donker is
- Volgens de regering krijgen we allemaal Covid-19! Dat stelt me gerust, we hebben nog nooit gekregen wat de regering ons belooft!
- biljart is een beetje uitgelopen op een onvoorstelbare manier de manbag terug te zoeken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
