Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- boricua se vende mavi
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- gemeen tehuis
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- letsdo1 (18:52:46) : seeing your ugly mugs in 15 days
- dus bleef het witte goedje gewoon liggen. Maar ach, dat maakt de soap alleen maar charmanter, toch?
- ik zit op opgedroogd zaad!
- Seg, mag ik naa ook es iet vrååge?
- Drinken halveert je leven, maar je ziet twee keer zoveel!
- Voor paswoorden geldt: gemakkelijk te onthouden is gemakkelijk te hacken.
- Rond minuut veertig heeft PSG-middenvelder Vitinha de cruciale 0-1 aan de voet, maar De Ligt in de weg
- Iemand die 'terug van weggeweest' is, is eigenlijk weer weg. Want als hij weggeweest is, dan is hij al terug, dus gaat hij TERUG TERUG.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
