Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Alles wat ik zeg staat tussen ademhalingstekens
- is het min 30 in april, is het wel een beetje kil
- No Regerts. Regret Nohing
- Onze oude lederen hoeksalom willen we nog een tweede leven geven
- Wat eet een vegetarische kannibaal? Groenteboeren.
- De man zou enkel zijn onderbroek weer in de plooi getrokken hebben. Aan iets anders werd in geen velden of wegen getrokken. En dat terwijl onderbroeken meestal UIT de plooi worden getrokken
- Ook dit dropje won ooit de loterij, op één iemand na
- Chantesse Negelaers, webdiezaajnster, heeft zich tijdens het degradatieduel tussen Standard en Anderlecht, verbrand aan een kom muësli
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- Freek Blaakwater is de gangmaker tijdens processen, burenruzies en familieconflicten!
- I see her shit in the harbour. I can & shall obey
- Die kast moet DICHT! Ah, da's zoals uw bakkes dan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
