Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Het is perfect mogelijk om een rijk leven te leiden zónder veel te werken.
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- Heej Albrecht wij lachen met Anderlecht! Heej ja heej ja hooow!
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- Turn on, Carcela in, Cop out
- Moet er nog iemand een komkommer hebben?
- wat bedoel je met "in de zestig..."? Kilo? Centimeter? IQ? Huisnummer? Schoenmaat? Buikomtrek? Ik weet het ni zalle!
- Ik geloof dat ik fans van lokeren hoor, kan dat?
- Let op: geld geven kost óók geld.
- Bij ons in zonhoven waren hey condooms:)
- De auto gaat bij ons pas de deur uit als hij startklaat is!
- Quoiblief???
- Gelezen: met Billy preston sterft de 'vijfde Beatle'. Een paar maanden geleden gelezen: met George Best sterft de 'vijfde Beatle'. Hoeveel 'vijfde Beatles' zijn er eigenlijk? Vijf?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
