Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- sorry maar van mijn mama mag ik niet praten met de mensen van de klima
- Bag me Cody!
- een galg is de beste hangplek
- Scheiß von die Liga, Sie sind der Scheiß von die Liga! Scheiß von die Liiiigaaaaa
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- KROCCOLI
- Op onze site werken we dag in, dag uit om het onze klanten naar onze zin te geven.
- Ik heb enkel respect voor degenen die dat ook voor mij hebben. De rest kan off fucken.
- ja ris makkelijk om een filmke te plaatsen hé
- I feel happiness when I eat a him
- Ik maak graag 'uitleggende' gebaren tijdens het hoesten, en aangezien dat MIJN zaak is moet ik dat algeheel, volledig, en honderd procent helemaal ZÉLF weten.
- I have chosen to care *NOT*
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
