Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- <GoeBezig> *ons marieeeee-louise veert op- en neer, ze rijdt ruw op mijn rechte banaan
- je kunt iets maar vergeten, omdat je t gekend hebt!
- Heb jij in je broek geplast!?
- Nous espérons que vous apprécierez recevoir ce message. Toutefois, si vous ne souhaitez pas recevoir de futurs e-mails. Veuillez vous désabonner ici.
- bier goed al goed
- voor te bereiden op een leven dat kwam hard ten val kwam maar ik wist niet wat
- √i√a Racing Genk!
- Ik weet nooit zeker of ik clear gekomen ben of niet
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- hoge bomen laten veel windjes
- Peentje? En gi? Cooëla? Oech?
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Ik hoor van meerdere personen dat Eluterius een waardeloze website is. Mijn dag kan niet meer stuk!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
