Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- Hear 's you, Mrs Robinson, jesus bores you more than you will know
- Iemand is er met William Shatner´s gedragen ondergoed vandoor!
- prijs de dag niet voor het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- Waarom zwemmen vissen in zoutwater? Van peper moeten ze niezen. Sorry.
- NET 3778. No servers were detected on the network. If there are servers active on the net, the failure to detect them may indicate that your network cable is loose, or that hardware problems exist.
- Het chronisch aandachtstekort van Mauves4Life, het zieli9ste figuur op HE5G0AL chat, gaat hier aangevuld worden
- Inzicht en kermis kun je vermenigvuldigen door het te delen
- Michel Soudassien, importeur van allerhande praktische kleding zoals de vrouwenslip-met-gulp, ziet zijn droomwens in vervulling gaan. Welke dat is kunnen we helaas niet zeggen
- I often see the time 11:11 or 12:34 on clocks.
- Gelukkiglijk hebben we dagdagelijks zozoiets van goh zeg maar
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
