Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Als je felle diarree hebt, en je laat 'iets' los wanneer je niest, is het lollig als mensen 'gestrondheid' zeggen
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- mmm. viel mij gisteren plotsklapseling binnen 21 minuten geleden
- racing is life.everything in between is just waiting.
- 'ik moet even wat in het toilet gaan werpen' - zo kan je op een ludieke manier aan je medemens melden dat je moet kakken
- Het woord "flottielje" ontbrak nog. Schande!
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- *ingehouden frustratie* *kleine zucht* STOP! Eindelijk!
- Don't ever make a long term decision based on a short term emotion.
- alle deuren achter je verbranden
- kan mig ginne zak schille!
- als moeder piept is vader thuis
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
