Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- I just blew my nose and wine came out
- Ik heb daar geen belang bij!
- u vindt dat ik onverzorgd overkom? Ikzelf ook, dus dan zijn we het daar al over eens
- Homofielantroop
- Doorzichtige nagellak is een ideaal vervangmiddel voor Tipp-Ex voor wanneer je geen fout hebt geschreven.
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Er komt een moment waarop je moet stoppen met een oceaan over te steken voor mensen die niet eens over een plasje zouden springen voor jou.
- mijn vrouw is al een uur aan het duiken, hoewel ze gisteren pas leerde zwemmen
- ´k Blijf er trouwens bij dat de boekhouding van Standard nog ´s moet doorgenomen worden!
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- aaah.. je moeder laat een boer en ze buigt als een salet!!!
- Liam Gallagher = KUNT
- De shit uit je verleden is de mest voor je toekomst!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
