Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- zou het niet gemakkelijker zijn als alles gewoon op batterijen werkte?
- Antwerpen boven
- ingen gillar din nagging. Stör inte, bara lura dig själv
- VAR : volgens ajax regels
- Hoe hebben ze dat in 1947 overleefd zonder airco's en die grote massa tips en verwittigingen die ons nu via televisie en allerlei sociale media blijven overspoelen?
- > deze website is speciaal gemaakt onder andere voor mensen die niet zo goed kunnen nadenken
- De zeisende zot. De zeis en de zot.
- Tijdens het complot werd conny constant met confituur geconfronteerd
- mag ik de zout en paperclip
- iemand met raad en zaad bijstaan
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- als je iemand een kebab geeft ben je dan een dönor-kebab ?
- Ich wis ni dè gi ne steesjenwage gekocht hää !?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
