Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Met de hangende pootjes tussen de benen
- de pot verwijt de ketel dat de kat van huis is
- ik heb to verkracht bekende hanz kazam .
- Steeds meer Belgen kamperen met overgewicht
- Anders tan of kaak noa de kloete
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Vuust in die moelle
- Blij dat het nooit uitgekomen is, daarom dat ik het nu eventjes in de media te grabbel gooi...
- Waarom zwemmen vissen in zoutwater? Van peper moeten ze niezen. Sorry.
- RNB = ZAAGMUZIEK
- als jouw kont kon spreken zou ze een eigen paspoort moeten hebben
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
