Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ik heb er een paar keer dat het er af werd halen omdat het fake is hahaha.
- Yes Wintertijd. De klok in mijn auto staat weer correct!
- J'ai créé un nouveau groupe WhatsApp dédié aux adultes. Voici de nombreuses filles célibataires qui ont besoin de sexe, vous pouvez y participer sans dépenser d’argent. Après vous être inscrit, vous pourrez rencontrer toutes les filles que vous aimez jusqu'à présent.
- Hello, my name is written on my T-shirt, you killed my ability to read, prepare to tell me who I am
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- De beste stuurlui staan aan lager wal
- Nou, na een paar dagen kan ik alleen maar WAUW zeggen! Ik heb net een totale winst van 863,29 euro opgenomen
- SHIT- SHIT - SCHEIßE! SHIT- SHIT - SCHEIßE! SHIT- SHIT - SCHEIßE!
- De trommelaars en trompettisten willen tegelijkertijd de orkestbak binnen: drummen geblazen
- Have you shrick? Are you bang? Or angsty?
- Van je huwelijksreis overdoen word je ook niet vrolijk.
- Er gaat voortaan een lachband onder de TV-verslaggevingen van alle matchen van Club Brugge gemonteerd worden.
- Wat nou,JA ? Zou je niet even goedemorgen zeggen ? En heb je alle kaksels al van het dek geschrobt?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
