Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- wie drinkt sterft, wie niet drinkt ook
- KabouterBob: Bluvn afgoan
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- weet u dat ik ze mét stempel eigenlijk lekkerder vind?
- heb ook geen behoefte om op zo'n hypocriet feest vriendschappen aan te gaan met zogenaamde 'collega's'... pfffff fuck toch off!
- Ik ben met mijn gat in de boter gevallen. Nu zit er een haar in de boter.
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- De 'bushalte-glimlach': het samenknijpen van de lipppen, waarbij de lippen volledig verdwijnen, en de mondhoeken naar beneden hangen
- de aardappelboer zit in de puree
- Trainer zijn van Brugge tast blijkbaar gezond verstand aan. Preud'homme, Leko, Clement... allemaal kwamen ze er gefrustreerd uit.
- Het is 'NAAR' huis en niet 'NA' huis. Je zeg ook niet dat je je HA kamt maar je HAAR
- 'En? Nog geneukt in 't weekend!?' betekent: 'Ik heb afgelopen weekend voor het eerst sinds lange tijd nog eens seks gehad.'
- OPA GAAT UIT Z´N DAK!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
