Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Tja, haben sie es doch noch versaut. Aber wär ja auch zuviel verlangt gewesen. Jedenfalls dürfte es das jetzt mit der EL gewesen sein, in Genk ist so nix zu holen.
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- RNB = ZAAGMUZIEK
- It looks like ketchup, it tastes like ketchup, but man... It ain't ketchup!!!
- I have chosen to care *NOT*
- *snik* Breek alles maar weer af... *snik* Het mag nie!
- Are you being schurft?
- De secondenwijzer van mijn horloge beweegt enkel op vaste tijdstippen
- Johanovic
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- hoge bomen hebben lange takken
- Wij willen weten waar willem's wijf's auto staat!
- comrade conrad
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
