Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- ja en die oefendagen en het moeilijkst van alles was om te doen alsof ik niet kon dansen whahahahaha
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- Seg MightyGhost69, weer op kosten van de zaak aan´t surfen ja!?! Seg MightyGhost69, weer op kosten van de zaak aan´t surfen ja!?!
- Heej dag Lars je mopke ligt mij wat dwars! Heej ja heej ja hooow!
- In Honduras wordt elk anderhalf uur iemand doodgeschoten. In Dogduras becomes each half hour somebody dead geshot.
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- How silly can you get?
- my name is bond, duivenbond
- kreatief met Kirk
- maar ze werd pas wereldwijd bekend in de haren 70 met The Mary Tyler More Show.
- Wij zijn pas tevree, met een kwootje van Dwarsbalk.be op elke plee
- Je zou voor minder niet naar Anderlecht willen komen
- Uuueeehhh... UUUuuhuuuueehh... wat moet ik noooouuuu doennnn!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
