Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- As dich noew neet geis bewège, dan klop ich dich near!
- Even een minuut stilte voor de platte-aarde-aanhangers, die anno 2022 NOG STEEDS ignorant genoeg zijn om te denken dat de aarde plat is
- Soms kom je iemand tegen en dan denk je: heb ik daar nog plaats voor in mijn hart?
- Dit duldt geen enkele vorm van medelijden
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- We kunnen uw betaling niet krijgen.
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica en dingen om over te klagen. En publiek.
- ...en dat los je dan maar op door maar wat scheldwoorden te roepen, of hoe moet ik het zien!?
- Er wordt zoveel geroddeld over mij en vraag ik mij af of ik interessant ben
- I just applied for a job in the Citroen factory. I had to send in 2CVs.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
